23 C
Lahore
Saturday, April 13, 2024

Book Store

Turkey faces financial crisis |ترکی کو مالیاتی بحران کا خطرہ

Turkey faces currency crisis after Erdoğan sacks bank chie
As bad as Brexit’: Turkey faces currency crisis after Erdoğan sacks bank chie |shanurdu

ڈالر کے مقابلے لیرا گرنے کے بعد ترکی کو مالیاتی بحران کا خطرہ ہے۔
ایردوان کے اس اصرار پر کہ مرکزی بینک کو سالانہ افراط زر 20% پر چلنے کے باوجود قرض لینے کی لاگت کو کم کرتے رہنا چاہیے، 2021 کے دوران لیرا کی قدر کو نصف کرنے کا باعث بنا۔
ستمبر سے باضابطہ شرح سود میں 19% سے 15% تک کمی کی گئی ہے اور مارکیٹیں جمعرات کو شرح سود میں مزید 1 پوائنٹ کی کٹوتی کے لیے تیار ہیں۔
توقع کی جا رہی تھی کہ ایردوان پیر کو مرکزی بینک کے گورنر، شہاپ کاوچیو، وزیر خزانہ، نورالدین نباتی، اور ریاستی بینکوں کے سربراہان کے ساتھ استنبول میں بات چیت کریں گے، اور کچھ تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ لیرا کریش ہو رہا ہے اور کریڈٹ ریٹنگ میں کمی کا خطرہ ہے۔ ایجنسی S&P حکومت کو زیادہ محتاط انداز اپنانے پر مجبور کر سکتی ہے۔
سوئس کوٹ بینک کے ایک سینئر تجزیہ کار نے کہا: “ایمانداری سے مجھے نہیں لگتا کہ وہ اس ہفتے مزید 1 فیصد پوائنٹ کی کٹوتی کر سکتے ہیں۔ گزشتہ چند ہفتوں سے لیرا بہت اتار چڑھاؤ کا شکار ہے، اور منفی نقطہ نظر پر گر گیا ہے۔ بازاروں میں اس طرح کے اقدام کے لیے بہت کم رواداری ہوگی۔

Turkey faces threat of financial crisis after lira plunges against dollar
The Guardian Turkey faces threat of financial crisis after lira plunges against dollar | Turkey |shanurdu

ایک مرحلے پر، مرکزی بینک کی کرنسی مارکیٹ کی مداخلت پر ڈالر کے مقابلے میں 14.25 تک جزوی بحالی سے پہلے لیرا ڈالر کے مقابلے میں 7 فیصد گر گیا تھا۔

تاہم تجزیہ کاروں نے خبردار کیا کہ مالیاتی منڈیوں میں لیرا کی خریداری سے صرف ایک عارضی مہلت ملنے کا امکان ہے۔
“پچھلے ہفتے ترک لیرا کا واضح رشتہ دار استحکام مصنوعی اور غیر پائیدار تھا۔ کامرز بینک نے ایک نوٹ میں کہا کہ اب ہم لیرا کی کمزوری کو اگلی سطح پر لے جانے والے دباؤ کو ظاہر کرتے ہوئے دیکھتے ہیں۔

“مداخلت کے ذریعے لیرا کو مستحکم کرنے کے لیے مرکزی بینک کی مزید کوئی بھی کوشش شاید ناکام ہو جائے گی۔”
جیسے ہی 2022 شروع ہو رہا ہے، اور آپ نیدرلینڈز سے ہمارے ساتھ شامل ہو رہے ہیں، ایک نئے سال کی قرارداد ہے جس پر ہم آپ سے غور کرنا چاہیں گے۔

ہم آپ کو 180 ممالک میں 1.5 ملین سے زیادہ لوگوں میں شامل ہونے کے لیے مدعو کرنا چاہتے ہیں جنہوں نے ہماری مالی مدد کرنے کے لیے قدم اٹھایا ہے –

ہمیں سب کے لیے کھلا رکھتے ہوئے، اور مکمل طور پر خود مختار۔
2021 میں، اس سپورٹ نے غیر ملکی دولت، اسپائی ویئر، جنسی طور پر ہراساں کرنے، مزدوروں کے ساتھ بدسلوکی، ماحولیاتی لوٹ مار، کرونی کورونا وائرس کے معاہدوں، اور بگ ٹیک میں تحقیقاتی کام کو جاری رکھا۔

اس نے مستعد، حقائق کی جانچ پڑتال، مستند صحافت کو جھوٹ، سنسنی، ہائپ اور دم توڑ دینے والی غلط معلومات اور غلط فہمی کے دور میں ترقی کی منازل طے کرنے کے قابل بنایا۔
2022 میں، ہم انتخابات کے ایک جھرمٹ کے ساتھ کم سرگرم نہیں ہوں گے (فرانس، برازیل، کم از کم امریکہ)، اقتصادی پنچ پوائنٹس، وبائی مرض کا اگلا مرحلہ، جمع ہونے والی موسمیاتی ایمرجنسی اور پہلی ‘سردی کی دنیا’ کپ’ ہمیں مصروف رکھنے کے لیے۔
بغیر کسی شیئر ہولڈرز یا ارب پتی مالک کے، ہم اپنا ایجنڈا ترتیب دے سکتے ہیں اور ایسی بھروسہ مند صحافت فراہم کر سکتے ہیں جو تجارتی اور سیاسی اثر و رسوخ سے پاک ہو۔

غلط معلومات کے پھیلاؤ کا مقابلہ کرنے کی پیشکش کر سکے۔ جب اس سے زیادہ فرق نہیں پڑتا ہے، تو ہم بغیر کسی خوف اور حمایت کے تفتیش اور چیلنج کر سکتے ہیں۔
بہت سے دوسرے لوگوں کے برعکس، گارڈین جرنلزم ہر کسی کے پڑھنے کے لیے دستیاب ہے، قطع نظر اس کے کہ وہ کتنی بھی ادائیگی کر سکتے ہیں۔

ہم ایسا کرتے ہیں کیونکہ ہم معلومات کی مساوات پر یقین رکھتے ہیں۔ جب کہ دوسرے معلومات کا استعمال کرتے ہیں، ہم اسے جمہوری بنانا چاہتے ہیں۔ زیادہ سے زیادہ لوگ عالمی واقعات پر نظر رکھ سکتے ہیں، ان کے اثرات کو سمجھ سکتے ہیں، اور بامعنی کارروائی کرنے کے لیے متاثر ہو سکتے ہیں۔
اگر کبھی ہمارے ساتھ شامل ہونے کا وقت تھا، تو اب ہے۔ ہر تعاون، چاہے وہ بڑا ہو یا چھوٹا، ہماری صحافت کو طاقت دیتا ہے اور ہمارے مستقبل کو برقرار رکھتا ہے۔

گارڈین کو کم از کم €1 سے سپورٹ کریں – اس میں صرف ایک منٹ لگتا ہے۔ اگر آپ کر سکتے ہیں، تو براہ کرم ہر ماہ ایک باقاعدہ رقم کے ساتھ ہماری مدد کرنے پر غور کریں۔ شکریہ

https://www.theguardian.com/world/2021/dec/13/turkey-faces-threat-of-financial-crisis-after-lira-plunges-against-dollar

Related Articles

Stay Connected

2,000FansLike
2,000FollowersFollow
2,000SubscribersSubscribe
گوشۂ خاصspot_img

Latest Articles