30 C
Lahore
Saturday, May 18, 2024

Book Store

Recent Deaths In America|امریکا 8 لاکھ اموات کے قریب

A memorial honoring Los Angeles residents who died from Covid.
A memorial honoring Los Angeles residents who died from Covid. shanurdu

امریکہ میں 800,000 کوویڈ 19 اموات اور ہانگ کانگ میں جمی لائی کی سزا کا احاطہ کرنا۔
امریکہ 800,000 اموات کے قریب ہے۔
جیسے ہی وبائی بیماری دوسرے سال کے اختتام کے قریب ہے، امریکہ کورونا وائرس سے ہونے والی اموات کی تعداد 800,000 سے تجاوز کرنے کے دہانے پر کھڑا ہے۔

بوڑھے امریکیوں سے زیادہ کسی گروپ کو نقصان نہیں پہنچا۔ امریکہ میں مرنے والوں میں سے 75 فیصد 65 یا اس سے زیادہ عمر کے ہیں۔

کوویڈ 19 نے اس عمر کے گروپ میں 100 میں سے ایک امریکی کو ہلاک کیا ہے۔ 65 سال سے کم عمر کے لوگوں کے لیے، یہ تناسب 1,400 میں سے 1 کے قریب ہے۔

بوڑھے لوگوں کے لیے بڑھتا ہوا خطرہ بہت سے لوگوں کی زندگی پر حاوی ہے، جزوی طور پر جب دوست اور خاندان ان کی حفاظت کی کوشش کرتے ہیں۔ سان فرانسسکو کے 65 سالہ پیٹ ہیاشی نے کہا،

’’آپ ایک طرح سے بھول جاتے ہیں۔ “وبائی بیماری میں، تنہائی اور تنہائی بدتر ہوگئی۔ ہم نے اپنی آزادی کھو دی اور ہم نے اپنی خدمات کھو دیں۔

بہت سے لوگوں نے اپنی برادریوں میں دوسروں کو معمول کے مطابق زندگی کی طرف جاتے دیکھا ہے، اور کمپنیوں نے لوگوں کو کام کی جگہ پر واپس لانے پر زور دیا ہے۔

“یہ تمام طریقے ہیں – ٹھیک ٹھیک، واضح، براہ راست، بالواسطہ – کہ ہم اس وبائی مرض میں بوڑھے لوگوں کی ضروریات کو خاطر میں نہیں لے رہے ہیں،” لوئیس آرونسن، ایک ماہر امراضیات اور “بزرگ” کے مصنف نے کہا۔
موجودہ اعداد و شمار: ویکسین امریکہ میں وسیع پیمانے پر دستیاب ہیں، اور بوڑھے امریکیوں کو نوجوانوں کے مقابلے بہت زیادہ شرح پر ٹیکہ لگایا گیا ہے: 65 اور اس سے زیادہ عمر کے 87 فیصد افراد کو مکمل طور پر ویکسین لگائی گئی ہے۔

لیکن پچھلے دو مہینوں میں، کووِڈ سے مرنے والے بوڑھے لوگوں کے تناسب میں اضافہ ہوا ہے۔ امریکہ میں ہر روز 1,200 سے زیادہ لوگ اس وائرس سے مر رہے ہیں، جن میں سے زیادہ تر کی عمر 65 یا اس سے زیادہ ہے۔

یہاں وبائی امراض کے تازہ ترین اپ ڈیٹس اور نقشے ہیں۔

بوچیون، جنوبی کوریا، کورونا وائرس سے متاثرہ لوگوں کو ٹریک کرنے کے طریقے کے طور پر چہرے کی شناخت کی جانچ کر رہا ہے۔
جنوبی افریقہ کے صدر سیرل رامافوسا نے اتوار کو کورونا وائرس کے لیے مثبت تجربہ کیا، کیونکہ ملک میں نئے کیسز میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے۔
دنیا بھر میں کووڈ کی بے چینی اور افسردگی اپنی لپیٹ میں ہے۔
نیویارک کو اب تمام اندرونی عوامی مقامات پر ماسک کی ضرورت ہے جن کے لیے مکمل ویکسینیشن کے ثبوت کی ضرورت نہیں ہے۔
امریکہ میں کورونا وائرس کے کل 50 ملین سے زیادہ کیسز پائے گئے ہیں۔

Related Articles

Stay Connected

2,000FansLike
2,000FollowersFollow
2,000SubscribersSubscribe
گوشۂ خاصspot_img

Latest Articles