21 C
Lahore
Monday, April 15, 2024

Book Store

کتے کا دشمن کتا

کتے کا دشمن کتا

(ہندی کہانی)

ایک شہر میں چترنگ نام کا کتا رہتا تھا۔ قسمت سے ایک دفعہ اس علاقے میں شدید قحط پڑا۔ خوراک کی عدم دستیابی میں تمام جاندار بھوک سے مرنے لگے۔ رفتہ رفتہ اس کا سلسلہ نسب بھی زوال پذیر ہونے لگا، جب چترنگ نے یہ دیکھا تو بیرون ملک جانے لگا۔
وہاں اسے ایک قصبے میں ایک گھر ملا جس کی گھریلو خاتون ایک میلی عورت تھی۔ بس پھر کیا تھا، چترنگ کو موقع مل گیا۔ وہ روز موقع دیکھ کر اس کے گھر میں داخل ہو کر کھانا لے آتا۔
لیکن جب وہ کھانا کھا کر گھر سے باہر نکلتا تو اس شہر کے دوسرے کتے اکثر اسے گھیر لیتے اور خوفزدہ کرتے۔ یہ مصائب دیکھ کر وہ سوچنے لگا کہ اس کا شہر اس جگہ سے بہتر ہے۔
بے شک وہاں قحط پڑا ہے، لیکن کوئی اس طرح اپنے بھائی بھائی کو کاٹنے کے لیے نہیں بھاگتا۔ یہ سوچ کر وہ اپنے شہر واپس چلا گیا۔
چترنگ کی واپسی پر اس کے رشتہ دار اس کے پاس جمع ہو گئے اور دوسرے شہر کا حال پوچھنے لگے۔
چترنگ نے کہا
بھائی! اس شہر کے بارے میں مت پوچھو۔ قحط تو نہیں ہے۔ لوگ مطمئن اور خوش ہیں۔ وہ پیٹ بھر کر کھاتے ہیں، لیکن وہاں ایک چیز کی بہت کمی ہے۔ اور وہ یہ کہ وہاں اپنی ذات کے لوگ ایک دوسرے کے بہت مخالف ہیں۔ وہ اکثر آپس میں لڑتے رہتے ہیں۔
اس لیے اپنا گھر ہی سب سے اچھا ہوتا ہے۔ ہمیں اپنا گھر چھوڑ کر کہیں نہیں جانا چاہیے اور ایک دوسرے کے ساتھ پیار و محبت سے رہنا چاہیے۔

۞۞۞۞۞۞۞

Previous article
Next article

Related Articles

Stay Connected

2,000FansLike
2,000FollowersFollow
2,000SubscribersSubscribe
گوشۂ خاصspot_img

Latest Articles