32 C
Lahore
Thursday, July 18, 2024

Book Store

Global changings intensity |خطرناک انسانی سرگرمیاں

آج لوگ پریشان ہیں کہ کیا ماحول میں کاربن ڈائی آکسائیڈ بہت زیادہ ہے۔ وہ جیواشم ایندھن کو جلا کر کاربن ڈائی آکسائیڈ کو فعال طور پر ہوا میں چھوڑتے ہیں۔ پودے بڑھتے ہی ہوا سے کاربن ڈائی آکسائیڈ نکالتے ہیں اور فوٹو سنتھیس کے ضمنی پروڈکٹ کے طور پر آکسیجن دیتے ہیں۔ سمندر میں فوٹو سنتھیٹک پلانکٹن بھی ایسا ہی کرتے ہیں۔ لیکن جیسے جیسے جنگلات کاٹے جاتے ہیں اور سمندر آلودہ ہو جاتے ہیں، پودے اور پلانکٹن — نیز ان کی ہوا کو بحال کرنے کی صلاحیت — ماحولیاتی نظام سے خارج ہو جاتی ہے، اور ہوا کی کیمسٹری کا توازن بدل سکتا ہے۔
جیسے جیسے ہوا میں کاربن ڈائی آکسائیڈ کا ارتکاز بڑھتا ہے، زمین کے قدرتی گرین ہاؤس اثر میں اضافہ ہوتا ہے۔ ہوا میں زیادہ تر گیسیں زمین سے خلا میں گرمی کے اخراج کو کم نہیں کرتی ہیں۔ تاہم، ہوا میں کاربن ڈائی آکسائیڈ اس گرمی کا کچھ حصہ زمین کی سطح کے قریب رکھتی ہے۔ اس طرح جیسے جیسے فضا میں کاربن ڈائی آکسائیڈ بڑھ جاتی ہے، اس کی حرارت برقرار رکھنے کی صلاحیت بھی بڑھ جاتی ہے، اس لیے زمین کی سطح کے قریب کی ہوا گرم ہو جاتی ہے۔

زیادہ تر سائنس دانوں کو خدشہ ہے کہ کاربن ڈائی آکسائیڈ کی تعداد میں اضافہ عالمی اوسط درجہ حرارت میں اضافے کا ذمہ دار ہے۔ آب و ہوا کے اعداد و شمار کے تجزیوں سے پتہ چلتا ہے کہ کچھ پہلے مستحکم گلیشیئرز اور برف کے شیلف پگھلنا شروع ہو گئے ہیں۔ جیسا کہ یہ پانی زمین سے باہر نکلتا ہے، یہ سمندروں میں داخل ہوتا ہے، جس سے سمندر کی سطح بلند ہوتی ہے، اور ساحلی پٹی کے ساتھ واقع شہروں کو سیلاب کا خطرہ زیادہ ہوتا ہے۔
ایک گرم ماحول ہوا اور بارش میں تبدیلیاں بھی لا سکتا ہے۔ اس طرح کی تبدیلیاں فصلوں کی پیداوار کو متاثر کر سکتی ہیں: کچھ علاقوں میں بہت زیادہ بارش ہو سکتی ہے، جب کہ دیگر کافی نہیں ہو سکتی ہیں۔ کچھ تاریخی طور پر پیداواری بڑھنے والے علاقوں میں کمی کی توقع ہے جبکہ نئے علاقے جو پہلے زراعت کے لیے موزوں نہیں تھے پیداواری بن سکتے ہیں۔ تبدیل شدہ آب و ہوا اور زراعت کے نتیجے میں نتائج کا سلسلہ زمین کی معیشت اور سیاست کو بدل سکتا ہے۔

https://www.britannica.com/video/152194/overview-role-greenhouse-gases-climate-Earth

Related Articles

Stay Connected

2,000FansLike
2,000FollowersFollow
2,000SubscribersSubscribe
گوشۂ خاصspot_img

Latest Articles