20 C
Lahore
Saturday, April 1, 2023

Book Store

Vishal Garg|وشال گرگ

کیا ایسے کاروبار ہوتا ہے؟

اس مہینے کے شروع میں،  ایک مشہور کمپنی کے سی ای او وشال گرگ نے 900 ملازمین کو زوم میٹنگ میں ان کے ساتھ شامل ہونے کو کہا، جس کے دوران اس نے انہیں بتایا کہ ان کے پاس کمپنی میں مزید ملازمتیں نہیں ہیں۔ یہ سب بظاہر آن لائن مارگیج کمپنی میں ایک “دبلی پتلی، کمزور، بھوک سے زیادہ افرادی قوت” بنانے کی اس کی کوشش کا حصہ تھا۔ گرگ نے بعد میں دوسرے ملازمین کو بتایا کہ جن لوگوں کو چھوڑ دیا گیا تھا ان میں سے کچھ دن میں صرف دو گھنٹے کام کر کے کمپنی سے “چوری” کر رہے تھے۔
زوم کے ذریعے 900 ملازمین کو برطرف کرنے کے اقدام نے کمپنی کے اندر اور باہر کافی تنقید کی۔ اس حقیقت کے باوجود کہ گرگ نے بعد میں معافی نامہ جاری کیا– طرح طرح کے– کمپنی کے کئی ایگزیکٹوز نے استعفیٰ دے دیا، بشمول اس کے کمیونیکیشن کے سربراہ اور مارکیٹنگ کے سربراہ۔

گرگ نے ایک بلاگ پوسٹ میں لکھا، “میں نے پچھلے ہفتے جس طرح سے برطرفی کو سنبھالا اس کے لیے معذرت خواہ ہوں۔” “میں متاثر ہونے والے افراد اور بیٹر میں ان کی شراکت کے لئے مناسب مقدار میں احترام اور تعریف ظاہر کرنے میں ناکام رہا۔” اب، گرگ خود باہر ہے – کم از کم ابھی کے لیے۔

بورڈ آف ڈائریکٹرز کے ملازمین کو ایک ای میل جس کی سب سے پہلے وائس نے اطلاع دی تھی کہ گرگ “فوری طور پر مؤثر طریقے سے وقت نکال رہے ہیں۔” کمپنی کے CFO، کیون ریان، روزانہ کی کارروائیوں کا انتظام کریں گے اور بورڈ کو رپورٹ کریں گے۔
اپنی ای میل میں، بورڈ نے کہا کہ کمپنی “بہتر میں ایک طویل مدتی پائیدار اور مثبت ثقافت کی تعمیر کے لیے اقدامات کر رہی ہے۔” ہم ایک منٹ میں اس پر واپس آجائیں گے کیونکہ یہ اہم ہے۔

سب سے پہلے، یہ بات قابل ذکر ہے کہ یہ پہلا موقع نہیں ہے جب گرگ نے لوگوں کی انتظامی صلاحیتوں کی کمی کو ظاہر کیا ہو۔ پچھلے سال، فوربس نے گرگ سے ملازمین کو ایک ای میل حاصل کی جس میں کہا گیا تھا:

“تم بہت سست ہو. تم گونگے ڈولفنز کا ایک گروپ ہو اور… ڈمب ڈالفن جال میں پھنس جاتی ہیں اور شارک کھا جاتی ہیں۔ تو اسے روکو۔ اسے روکو۔ ابھی اسے روکو۔ تم مجھے شرمندہ کر رہے ہو۔”

اس سے پہلے، گرگ نے ایک سابق کاروباری پارٹنر کو آگ لگانے کی دھمکی دی تھی، اور سرمایہ کاروں کے ساتھ معاندانہ تبادلے میں مصروف تھے، ایک کو “سیوریج” کہہ کر کمپنی سے الگ کرنے کا مطالبہ کیا تھا۔
یہ سب کچھ اس وقت آتا ہے جب Better.com SPAC انضمام کے ذریعے عوامی طور پر تجارت کرنے کی تیاری کر رہا ہے۔ اس ماہ کے شروع میں، کمپنی نے اعلان کیا کہ اسے 750 ملین ڈالر کی ابتدائی نقد رقم موصول ہوئی ہے، جو سافٹ بینک اور ارورہ ایکوزیشن کارپوریشن سے اس معاہدے سے حاصل کرنے کی توقع کا نصف ہے۔

ایک طرف، یہ بات قابل فہم ہے کہ کسی کمپنی کا سی ای او عوام میں جانے کے لیے تیار ہو کر کمپنی کی بیلنس شیٹ کو کم کرنے اور غیر ضروری اخراجات کو کم کرنے کے لیے اقدامات کرے گا۔ اس میں غیر پیداواری ملازمین کو فارغ کرنا بھی شامل ہو سکتا ہے۔ یہ مسئلہ نہیں ہے۔

گرگ ایک ناقابل یقین خیال اور اس خیال کو عملی جامہ پہنانے کی مہارت کے ساتھ بصیرت والا ہو سکتا ہے۔ ہو سکتا ہے کہ اس نے ریئل اسٹیٹ کی تاریخ میں سب سے جدید کنزیومر مارگیج فرم کی بنیاد رکھی ہو۔ مجھے کوئی اندازہ نہیں ہے، اور میں اس کے بارے میں یا اس کی کمپنی کے بارے میں اتنا نہیں جانتا ہوں کہ واقعی اس میں شامل ہوں۔
واقعات کے اس سلسلے کو دیکھنے والے ہر شخص کے لیے تکلیف دہ بات یہ ہے کہ گرگ کو لوگوں کے انتظام کا مسئلہ ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ کمپنی کو لوگوں کے انتظام کا مسئلہ ہے، جس کا ثبوت ان ملازمین کی تعداد سے ملتا ہے جنہوں نے اس کے زہریلے کلچر کے بارے میں بات کی ہے۔

Better.com کے بورڈ کا کہنا ہے کہ اس نے اسسمنٹ کرنے کے لیے ایک بیرونی فرم کی خدمات حاصل کی ہیں اور اس کی ثقافت کو بہتر بنانے میں مدد کے لیے سفارشات فراہم کی ہیں، لیکن اگر پہلی سفارش نئے سی ای او کو تلاش کرنے کے لیے نہیں ہے، تو اس کی تجویز کردہ کوئی اور چیز وقت کا ضیاع ہے۔ پیسہ کیوں؟ کیونکہ ثقافت سب سے اوپر والے شخص کی سالمیت اور کردار سے نکلتی ہے۔

ایک لیڈر کے طور پر آپ جو سب سے اہم کام کرتے ہیں وہ حکمت عملی ترتیب دینا یا وژن سے بات چیت نہیں کرنا ہے – یہ سرکردہ لوگ ہیں۔ وہ نمبر ایک کام ہے۔ ظاہر ہے، ہزاروں ملازمین کے ساتھ ایک سی ای او ہر ملازم کی براہ راست رہنمائی نہیں کر سکتا، لیکن وہ اپنے الفاظ اور اپنے عمل سے لہجہ طے کرتے ہیں۔
بدقسمتی سے، لیڈروں کو اکثر حقیقی لوگوں پر ان کے اثرات کی پرواہ کیے بغیر جیتنے والے نتائج پر انعام دیا جاتا ہے۔ یہ خاص طور پر سچ ہے جب کوئی کمپنی نجی اور بانی کی زیر قیادت ہے۔ اکثر، کوئی بھی اس پوزیشن میں موجود لیڈر کو یہ بتانے کو تیار نہیں ہوتا کہ وہ غلط ہیں۔

اس معاملے میں، یہ مسئلہ اس حقیقت سے بدتر ہوتا دکھائی دیتا ہے کہ گرگ کا کسی بھی قسم کے چیلنج کے لیے ردعمل کا اظہار کرنا ہے۔ آخر کار، لوگ کسی بھی قسم کے تصادم سے گریز کرنا شروع کر دیتے ہیں، یہاں تک کہ واقعی اہم مسائل پر بھی۔ یہ صرف اس کے قابل نہیں ہے اگر آپ جانتے ہیں کہ آپ پر حملہ کیا جائے گا۔

https://dotsnel.com/vishal-garg-net-worth/

ایک کمپنی کے لیے جو عوام میں جانے کے لیے تیار ہو رہی ہے، یہ مہلک ہو سکتا ہے۔ اگر کوئی بھی بولنے کو تیار نہیں ہے کیونکہ وہ باس کے غضب سے ڈرتا ہے، تو ہر طرح کی چیزیں دراڑیں پڑنے لگتی ہیں۔ وہ چیزیں اب چھوٹی ہو سکتی ہیں، لیکن چیزیں ان دراڑوں میں جمع ہو جاتی ہیں، اور آخر کار وہ بڑے مسائل بن جاتے ہیں۔
بورڈ نے اپنے نوٹ میں لکھا، “ہمارے پاس کرنے کے لیے بہت کام ہے اور ہم اُمید کرتے ہیں کہ ہر کوئی اپنے صارفین پر دوبارہ توجہ مرکوز کر سکتا ہے اور ایک عظیم کمپنی اور ایک ایسی کمپنی کی تعمیر جاری رکھنے کے لیے ایک دوسرے کی مدد کر سکتا ہے جس پر ہمیں فخر ہو،” بورڈ نے اپنے نوٹ میں لکھا۔ یہ کام سب سے اوپر کسی ایسے شخص کی ضرورت سے شروع ہوتا ہے جو لوگوں کا انتظام کر سکے۔

وشال گرگ کون ہے؟
“کیا آپ سی ای او وشال گرگ کو جانتے ہیں، جس نے زوم کال پر سینکڑوں ملازمین کو نوکری سے نکال دیا؟ کیا آپ اس کے بارے میں مزید جاننا چاہیں گے؟ اگر ہاں، تو ہم پر قائم رہیں۔

وشال گرگ نے اس ہفتے دنیا بھر میں سرخیاں بنائیں جب انہوں نے صرف ایک زوم کال میں 900 سے زیادہ ملازمین کو برطرف کیا۔ اس واقعہ نے لوگوں کو ان کے بارے میں تجسس پیدا کر دیا ہے۔ لیکن یہ پہلی بار نہیں ہے جب وہ سرخیوں میں آئے ہیں۔ راجیو مہتا 2013 سے Cognizant کے CEO ہیں۔ مہتا اس وقت سرخیوں میں آنے کے لیے جانے جاتے ہیں جب 2016 میں ان کی کمپنی کو Oracle نے $8.5 بلین میں حاصل کیا تھا۔

انہوں نے کلیولینڈ، OH میں کیس ویسٹرن ریزرو یونیورسٹی سے الیکٹریکل انجینئرنگ اور کمپیوٹر سائنس میں ڈگری کے ساتھ گریجویشن کیا۔ اس کے بعد اس نے یونیورسٹی آف پنسلوانیا کے معروف وارٹن سکول آف بزنس سے ایم بی اے کیا۔
انہوں نے 1991 میں ایک سسٹمز تجزیہ کار کے طور پر Cognizant میں شمولیت اختیار کی اور کئی سالوں میں انہیں مختلف عہدوں پر ترقی دی گئی، بشمول سینئر نائب صدر اور چیف فنانشل آفیسر۔ انہیں 2013 میں سی ای او نامزد کیا گیا تھا، جس سے وہ فارچیون 500 کی فہرست میں کسی امریکی کمپنی کے پہلے ہندوستانی نژاد سی ای او بن گئے تھے۔

وہ 2016 میں دوبارہ سرخیوں میں آئے جب وہ امریکن اکیڈمی آف آرٹس اینڈ سائنسز میں شامل ہونے والے اب تک کے سب سے کم عمر فرد بن گئے۔

وشال گرگ کی نیٹ ورتھ کیا ہے؟
کیا آپ سی ای او وشال گرگ کو جانتے ہیں، جس نے زوم کال پر سینکڑوں ملازمین کو نوکری سے نکال دیا؟ کیا آپ اس کے بارے میں مزید جاننا چاہیں گے؟ اگر ہاں، تو ہم پر قائم رہیں۔

وشال گرگ نے اس ہفتے دنیا بھر میں سرخیاں بنائیں جب انہوں نے صرف ایک زوم کال میں 900 سے زیادہ ملازمین کو برطرف کیا۔ اس ایونٹ نے لوگوں کو اس کی مجموعی مالیت اور وہ سی ای او کیسے بنا اس کے بارے میں تجسس پیدا کر دیا ہے۔
وشال گرگ ایک ہندوستانی تاجر ہیں جو 17 مئی 1974 کو پیدا ہوئے تھے۔ انہوں نے 1998 میں دہلی یونیورسٹی سے بیچلر آف کامرس کی ڈگری مکمل کی۔ وہ پہلے میک کینسی اینڈ کمپنی میں بطور مینجمنٹ کنسلٹنٹ کام کر رہے تھے۔ وشال گرگ 2007 میں Endurance International Group کے CEO بنے، جو HostGator کی پیرنٹ کمپنی ہے۔
وشال گرگ اب اپنی کمپنی Endurance International Group کے ساتھ $1 بلین امریکی ڈالر کے مالک ہیں۔

وشال گرگ کیسے وائرل ہوا؟
“کیا آپ سی ای او وشال گرگ کو جانتے ہیں، جس نے زوم کال پر سینکڑوں ملازمین کو نوکری سے نکال دیا؟ کیا آپ اس کے بارے میں مزید جاننا چاہیں گے؟ اگر ہاں، تو ہم پر قائم رہیں۔

وشال گرگ نے اس ہفتے دنیا بھر میں سرخیاں بنائیں جب انہوں نے صرف ایک زوم کال میں 900 سے زیادہ ملازمین کو برطرف کیا۔ اس واقعہ نے لوگوں میں تجسس پیدا کر دیا کہ وہ کمپنی کے سی ای او کیسے بنے۔ وہ سان ہوزے میں قائم صبا سافٹ ویئر کے سی ای او ہیں، جو ریاستہائے متحدہ اور کینیڈا میں کمپنیوں کے لیے انفارمیشن ٹیکنالوجی کی خدمات فراہم کرتا ہے۔ وشال گرگ نے 2000 میں کمپنی کی بنیاد رکھی۔ کمپنی کے ملازمین کی تعداد 2,000 سے زیادہ ہو گئی ہے۔
2000 میں اپنے قیام کے بعد سے، صبا کے دنیا بھر میں 2,000 سے زیادہ ملازمین ہو چکے ہیں۔ کینیڈا، بھارت اور اسرائیل سمیت 11 ممالک میں اس کے دفاتر ہیں۔ کمپنی اپنی ویب سائٹ پر کہتی ہے کہ اس نے حصول اور مصنوعات کی ترقی کے ساتھ اپنی پیشکشوں کو تقویت بخشی ہے اور اب وہ صحت کی دیکھ بھال اور مالیاتی خدمات سمیت تمام سائز اور صنعتوں کی کمپنیوں کے لیے آئی ٹی خدمات اور سافٹ ویئر پیش کرتی ہے۔

گرگ نے 2000 میں کمپنی کی بنیاد رکھی۔ وہ اس وقت ایک ہارڈویئر مینوفیکچرر میں انجینئر کے طور پر کام کر رہا تھا اور اس طرف کچھ اضافی رقم کمانے کا راستہ تلاش کر رہا تھا۔

وہ کچھ عرصے سے ایک مشغلے کے طور پر سافٹ ویئر لکھ رہا تھا اور اس نے اپنا کاروبار شروع کرنے کا فیصلہ کیا۔ اس نے اپنی بچت سے $5000 اور اپنے والدین سے $5000 سے شروعات کی، پھر ایک بینک سے $5000 کی لائن آف کریڈٹ حاصل کی۔
کمپنی کا صدر دفتر سان ہوزے، کیلیفورنیا میں ہے اور اس کا نجی طور پر کوئی بیرونی سرمایہ کار نہیں ہے۔ یہ عوامی طور پر تجارت نہیں کی جاتی ہے اور اس نے کبھی بھی کسی ملازمین کو اسٹاک کے اختیارات یا اسٹاک کی خریداری کے منصوبے جاری نہیں کیے ہیں۔”
زوم پر وشال گرگ کے ساتھ کیا ہوا؟
کیا آپ سی ای او وشال گرگ کو جانتے ہیں، جس نے زوم کال پر سینکڑوں ملازمین کو نوکری سے نکال دیا؟ کیا آپ اس کے بارے میں مزید جاننا چاہیں گے؟ اگر ہاں، تو ہم پر قائم رہیں۔

وشال گرگ نے اس ہفتے دنیا بھر میں سرخیاں بنائیں جب انہوں نے صرف ایک زوم کال میں 900 سے زیادہ ملازمین کو برطرف کیا۔ اس واقعہ نے لوگوں کو اس کے اور اس کے کاروبار کے بارے میں تجسس پیدا کر دیا ہے۔

وشال گرگ رنگنگ بیلز نامی کمپنی کے سی ای او اور بانی ہیں۔ رنگنگ بیلز ایک کمپنی ہے جو ہندوستان میں کم قیمت والے اسمارٹ فون فروخت کرتی ہے۔ ان کی کمپنی نے اعلان کیا ہے کہ وہ فریڈم 251 کے نام سے ایک نیا اسمارٹ فون جاری کرے گی جس کی قیمت صرف روپے ہوگی۔ 251. یہ فون 18 فروری کو ریلیز ہونے کی امید ہے۔

زوم کال جو وشال گرگ نے کی تھی وہ نوئیڈا، اتر پردیش میں ان کی کمپنی کے ہیڈ کوارٹر میں تھی۔ اس نے 900 سے زائد ملازمین کو برطرف کر دیا جب اسے پتہ چلا کہ وہ اپنی حاضری میں کمی کر رہے ہیں اور اتنی محنت نہیں کر رہے ہیں جتنی کہ وہ ہونی چاہیے۔ اس واقعہ نے لوگوں کو اس بارے میں تجسس پیدا کیا ہے کہ اس کی کمپنی میں کیا چل رہا ہے اور وہ اسے کیسے چلا رہا ہے۔
نتیجہ (مضمون کو حتمی شکل دیتا ہے)
وشال گرگ نے اس ہفتے دنیا بھر میں سرخیاں بنائیں جب انہوں نے صرف ایک زوم کال میں 900 سے زیادہ ملازمین کو برطرف کیا۔ اس واقعہ نے لوگوں میں تجسس پیدا کر دیا کہ یہ شخص کون ہے اور ایک ہی دن میں اتنے لوگوں کو کیوں برطرف کرے گا۔

وشال گرگ کلاؤڈ پر مبنی بزنس کمیونیکیشن سافٹ ویئر کمپنی رنگ سینٹرل کے بانی ہیں۔ اس نے اسے 2000 میں دوبارہ شروع کیا، جب وہ صرف 22 سال کا تھا اور اس کی مالیت 2.5 بلین ڈالر تک بڑھ گئی۔

گرگ ہندوستان میں پیدا ہوئے تھے اور اپنی تعلیم جاری رکھنے کے لیے امریکہ آئے تھے۔ اس نے برکلے کی یونیورسٹی آف کیلیفورنیا سے کمپیوٹر سائنس اور انجینئرنگ میں ڈگری کے ساتھ گریجویشن کیا۔

وہ ایک مخیر شخص بھی ہے، جس نے دنیا بھر میں خیراتی اداروں کو $8 ملین سے زیادہ کا عطیہ دیا ہے۔ انہیں امریکی صدر براک اوباما نے بھی ملک کے لیے ان کی خدمات کے لیے تسلیم کیا ہے۔

انہوں نے اپنی بیوی نیہا گرگ سے شادی کی ہے اور ان کی دو بیٹیاں ہیں۔

https://www.crunchbase.com/person/vishal-garg

Related Articles

Stay Connected

2,000FansLike
2,000FollowersFollow
2,000SubscribersSubscribe
گوشۂ خاصspot_img

Latest Articles

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

ایڈ بلاک بند کریں

اس سائٹ سے لطف اندوز ہونے کے لیے اپنا ایڈ بلاک ختم کریں۔