23 C
Lahore
Saturday, February 24, 2024

Book Store

Antarctica Ice Marathon| تیس سالہ خاتون کا نیا ریکارڈ

Latvian woman sets Antarctica Ice Marathon record
Latvian woman sets Antarctica Ice Marathon record #shanurdu

لیٹوین خاتون نے انٹارکٹیکا آئس میراتھن میں ریکارڈ کم درجہ حرارت کا مقابلہ کرتے ہوئے نیا ریکارڈ قائم کیا۔
30 سالہ میڈیکل کی طالبہ نے مبینہ طور پر 2013 میں برطانیہ کی فیونا اوکس کا قائم کردہ 4:20:02 گھنٹے کا ریکارڈ توڑ دیا۔
لٹویا کی ایویجا رینے نے انٹارکٹیکا آئس میراتھن 4:06:11 گھنٹے میں مکمل کرکے خواتین کے لیے ایک نیا ریکارڈ قائم کیا ہے۔ یہ تقریب 17 دسمبر کو یونین گلیشیئر میں منعقد ہوئی۔ 30 سالہ میڈیکل طالب علم  نے مبینہ طور پر 2013 میں برطانیہ کی فیونا اوکس کا 4:20:02 گھنٹے کا ریکارڈ توڑا۔
رائن سے ایک گھنٹہ چار منٹ پیچھے رہ کر، امریکہ کے گریس یاو نے دوسری پوزیشن حاصل کی۔ برطانیہ کی جولیا ہنٹر تیسرے نمبر پر رہیں۔
رائٹرز کی جانب سے شیئر کی گئی ویڈیو میں شرکاء کو برف سے ڈھکے راستوں کے درمیان دوڑتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ جیسے ہی رائن اختتامی مقام پر پہنچی، تماشائیوں نے اس کی تعریف کی۔ لمبی دوڑ کے بعد، رائن کہتی ہے، “اب، مجھے کھانے کی ضرورت ہے”۔
مردوں کے ٹائٹل کا دعویٰ کرتے ہوئے پولینڈ کے ایتھلیٹ گرزیگورز بوگنیا نے فتح حاصل کی۔ “میں بہت اچھا محسوس کر رہا ہوں کیونکہ یہ میرا تیسرا براعظم ہے اور میں پہلی بار فاتح ہوں۔ تو میں بہت خوش ہوں۔ میں بہت، بہت تھکا ہوا ہوں،” بوگنیا کہتی ہیں۔

شدید چوٹ کے باوجود، جارڈن وائلی، سابق فوجی اور سب سے زیادہ فروخت ہونے والے مصنف نے میراتھن مکمل کی۔ “یہ سفاکانہ تھا۔ یہ کبھی بھی آسان نہیں ہوگا۔ سرد ترین، ہوا دار، بلند ترین اور خشک ترین براعظم۔ جتنا یہ سفاک تھا، اتنا ہی شاندار، اتنا ہی خوبصورت۔

یہ قدیم ہے۔ کیا جگہ ہے،” وہ ویڈیو میں کہتے ہیں۔
شرکاء نرم برف اور -15 ڈگری کے درجہ حرارت کی کمی کی مشکل حالات کو برداشت کرنے میں کامیاب رہے۔ برطانوی ایکسپلورر لو رڈ اتفاق سے اس دن یونین گلیشیر پہنچ گئے اور میراتھن میں حصہ لیا۔

پریس ٹی وی کے مطابق، پورے براعظم میں کئی سو میل کا سفر کرنے کے بعد، رڈ وہاں پہنچا۔
سب سے پرانے مدمقابل امریکہ اور اسرائیل کے 74 سالہ پنی ہاروز تھے۔

ہاروز نے میراتھن 8:26:42 گھنٹے میں مکمل کی۔ انٹارکٹک آئس میراتھن کے سولہویں ایڈیشن میں 18 ممالک کے 62 شرکاء تھے۔

میراتھن 7 کانٹینینٹس میراتھن کلب میں شامل ہونے کے لیے 11 کھلاڑیوں کے لیے آخری چھلانگ تھی۔ پریس ٹی وی کے مطابق اس میراتھن کے بعد انہوں نے ساتوں براعظموں میں میراتھن مکمل کر لی ہے۔
گزشتہ ہفتے آنے والے شدید طوفان کے نتیجے میں میراتھن میں تین دن کی تاخیر ہوئی تھی۔ طوفان کی وجہ سے حریفوں کو چلی سے اڑان بھرنا مشکل ہو گیا۔

https://indianexpress.com/article/trending/trending-globally/latvian-woman-sets-new-record-of-antarctica-ice-marathon-7685033/

Related Articles

Stay Connected

2,000FansLike
2,000FollowersFollow
2,000SubscribersSubscribe
گوشۂ خاصspot_img

Latest Articles

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Ads Blocker Detected!!!

We have detected that you are using extensions to block ads. Please support us by disabling these ads blocker.

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock