33 C
Lahore
Tuesday, June 18, 2024

Book Store

گھنٹی اونٹ

گھنٹی اونٹ

(ہندی کہانی)

ایک گاؤں میں اجولک نام کا ایک بڑھئی رہتا تھا۔ وہ بہت غریب تھا۔ غربت سے تنگ آ کر ایک دن وہ گاؤں چھوڑ کر دوسری جگہ چلا گیا۔ راستے میں گھنا جنگل تھا۔
وہاں دیکھا کہ ایک اونٹ دردِ زہ میں مبتلا ہے۔ جب اونٹنی نے بچہ دیا تو وہ اونٹ اور اس کے بچے کو  لے کر اپنے گھر واپس چلا گیا۔ اب مسئلہ یہ پیدا ہوا کہ وہ اونٹ کا چارہ کہاں سے کھلائے؟
اس  نے اونٹ کو کھونٹی سے باندھا اور اس کے لیے چارے کا بندوبست کرنے جنگل کی طرف روانہ ہو گیا۔ جنگل میں پہنچ کر اس نے درختوں کی پتوں والی شاخیں چھین لیں، اور انہیں  لے کر اونٹ کے آگے بٹھا دیا۔
اونٹ  نے سبز ٹہنیاں کھا لیں۔ کچھ دنوں تک یہی خوراک ملنے کے بعد اونٹ بالکل تندرست ہو گیا۔ اس کا بچہ بھی آہستہ آہستہ بڑھنے لگا۔ پھر بڑھئی نے اس کے گلے میں گھنٹی باندھی تاکہ وہ کہیں گم نہ ہو جائے۔
دُور سے گھنٹی کی آواز سن کر بڑھئی اسے گھر  لے آتا تھا۔ بڑھئی کے بچے بھی اونٹنی کے دُودھ سے پلے بڑھے۔ اونٹ کا بچہ، جو اب جوان تھا، بوجھ اٹھانے کے لیے استعمال کیا جاتا تھا۔ بڑھئی بے حرکت رہا۔
اس  نے سوچا کہ اب اسے کچھ کرنے کی ضرورت نہیں۔ روزی اچھی چل رہی ہے، اس لیے اب اسے کوئی کاروبار کرنا چاہیے۔ جب اس نے اپنی بیوی سے اس معاملے میں مشورہ کیا تو اس  نے مشورہ دیا کہ اونٹوں کی تجارت کرنا مناسب ہے۔
قسمت نے ساتھ دیا اور چند ہی دنوں میں اس کے پاس اونٹوں اور اونٹوں کا ایک گروہ تھا۔ اب اس نے ان کی دیکھ بھال کے لیے ایک نوکر بھی رکھا۔ اس طرح اس کی اونٹوں کی تجارت پھلنے پھولنے لگی۔ تمام اونٹ دن بھر تالاب یا ندی کے کنارے چرتے رہتے تھے اور شام کو گھر لوٹتے تھے۔
ان سب کے پیچھے ایک اونٹ تھا جس کے گلے میں بڑھئی  نے گھنٹی باندھی ہوئی تھی۔ اب وہ اونٹ اپنے آپ پر کچھ زیادہ ہی فخر محسوس کرنے لگا تھا۔ پھر ایک دن ایسا ہوا کہ باقی اونٹ شام کو گھر پہنچ گئے لیکن وہ گھنٹی والا اونٹ واپس نہ آیا۔
وہ جنگل میں کہیں بھٹکتا رہا۔ اس کی گھنٹی کی آواز سن کر ایک شیر اس پر چڑھ آیا اور اپنے تیز ناخنوں سے اس کا پیٹ پھاڑ دیا۔ یہ کہانی سنانے کے بعد بندر نے کہا۔
اسی لیے میں کہتا ہوں کہ جو شخص اپنے خیر خواہوں کی بات نہیں مانتا اس کا حال بھی ایسا ہی ہوتا ہے۔

۞۞۞۞۞۞۞

Related Articles

Stay Connected

2,000FansLike
2,000FollowersFollow
2,000SubscribersSubscribe
گوشۂ خاصspot_img

Latest Articles