28 C
Lahore
Monday, July 15, 2024

Book Store

Entrepreneurs Individuals|کاروباری افراد کے دائرے

 ضروری افراد جو تمام کاروباری افراد کو اپنے اندرونی دائرے میں ہونا چاہیے

آپ کا اندرونی حلقہ آپ کو ترقی کے تمام شعبوں میں اوپر یا نیچے لا سکتا ہے۔
اگر آپ اکیلے اس کے بارے میں سوچتے ہیں تو کاروبار آپ کو جسمانی، ذہنی اور جذباتی طور پر مار ڈالے گا۔ کامیاب ہونے کے لیے آپ کو اپنے اردگرد صحیح لوگوں کی ضرورت ہے — چاہے آپ کی بنیاد کتنی ہی عظیم کیوں نہ ہو۔

اپنے آپ کو ایسے لوگوں سے گھیرنے سے جن پر میں بھروسہ کر سکتا ہوں، میرے کاروبار کی کامیابی میں سب سے اہم فرق پڑا ہے۔ وہ مجھے بہتر بننے کا چیلنج دیتے ہیں اور مجھے ایسے اقدامات کرنے پر مجبور کرتے ہیں جنہیں میں عام طور پر اپنی پہنچ سے دور سمجھتا ہوں۔

آپ کے کاروبار کے ساتھ اکیلے رہنا جلد بوڑھا ہو جاتا ہے (مجھ پر بھروسہ کریں)۔ میں نے اپنے برے تجربات کا منصفانہ حصہ لیا ہے جہاں میں نے خود سے کام کرنے کی کوشش کی — صرف مغلوب ہونے اور ہار ماننے کے لیے۔ یہی وجہ ہے کہ ان لوگوں کے ساتھ تعلقات استوار کرنا بہت ضروری ہے جو صحیح طریقوں سے آپ کی حمایت کرتے ہیں۔
میں نے ان آٹھ افراد کی فہرست مرتب کی ہے جن کی ہر کاروباری کو اپنی ٹیم میں ضرورت ہوتی ہے:
1. ایک معالج
چونکہ ذہنی بیماری غیر کاروباری افراد کی نسبت کاروباری افراد میں زیادہ عام ہے، اس لیے یہ ضروری ہے کہ معالج سے بات کرنے پر غور کریں۔

ایک معالج آپ کو صحیح معنوں میں یہ سمجھنے کی اجازت دیتا ہے کہ آپ کون ہیں اور آپ زندگی سے کیا چاہتے ہیں۔ وہ آپ کے جذبات کو سمجھنے اور دوسروں سے بہتر تعلق رکھنے کے لیے اپنے ساتھ گہرا تعلق قائم کرنے میں بھی مدد کر سکتے ہیں۔

تھراپی نے مجھے اپنے آپ کو مزید فضل دینے میں مدد کی ہے۔ میرے معالج نے مجھے دکھایا کہ میں خود پر بہت سخت تھا اور میرے بہت سارے مسائل میرے ماضی میں ہونے والے صدمے سے پیدا ہوتے ہیں۔ یہ جان کر مجھے بہت سے زخم بھرنے اور منفی سوچ کے نمونوں اور بات چیت کی عادتوں کو روکنے کا موقع ملا۔ اب جب میں اپنے ملازمین اور دوسرے لوگوں سے بات کرتا ہوں، تو میں ان کے لیے اسی درجے کا فضل بڑھا سکتا ہوں۔
تھراپی کا ایک اور بڑا فائدہ دباؤ کے پہاڑوں اور خفیہ کاروباری معلومات کو آف لوڈ کرنے کے قابل ہونا ہے جسے آپ کسی اور کے ساتھ شیئر نہیں کر سکتے۔

2. ایک بھروسا کنندہ
ایک کامیاب کاروباری شخص کے پاس دوسروں کے ساتھ ایک اہم چیز مشترک ہوتی ہے جو کامیابی کے ساتھ اپنے کاروبار کو ملٹی ملین ڈالر کے اداروں میں بڑھاتے ہیں: ان سب کے پاس ایک قابل اعتماد شخص ہوتا ہے۔
وہ قابل اعتماد بااعتماد ہمیشہ ان کا شریک حیات یا اہم دوسرا نہیں ہوتا ہے۔ یہ ایک کاروباری سرپرست، ایک وکیل، ایک اکاؤنٹنٹ یا صرف ایک دوست ہوسکتا ہے جو آپ کے میدان میں بھی نہیں ہے۔ جب تک ان کے دل میں آپ کی بہترین دلچسپی ہے، وہ آپ کو قیمتی مشورے پیش کر سکتے ہیں جو آپ کو ماضی میں دوسروں کی طرف سے بتائی گئی باتوں سے مختلف ہو سکتے ہیں۔

میرے پاس خود دو بھروسے مند ہیں۔ انہوں نے متعدد بار میری جان بچائی ہے صرف مجھے یہ یاد دلانے سے کہ میں کون ہوں اور میں جو کچھ کر رہا ہوں وہ کیوں کر رہا ہوں۔ وہ مجھے جوابات دینے کے لیے نہیں ہیں، بلکہ صحیح حل تلاش کرنے کے لیے مجھے چیلنج کرنے کے لیے موجود ہیں۔

یہاں تک کہ میرے کم ترین لمحات میں، وہ میرے لیے موجود رہے ہیں۔ انہوں نے مجھے یقین دلایا ہے، مجھے حوصلہ دیا ہے اور میرے سب سے بڑے چیئر لیڈر رہے ہیں۔ انہوں نے چیزوں کو مختلف نقطہ نظر سے دیکھنے میں میری مدد کی ہے، اپنے تجربات مجھ سے شیئر کیے ہیں اور مجھے انمول سبق سکھائے ہیں جو میں اب بھی سیکھ رہا ہوں۔ اور بالکل اسی طرح اہم بات، انہوں نے میرے پاگل سفر کو سہارا دینے کے لیے بڑی قربانیاں دی ہیں۔
3. ایک اعلیٰ کارکردگی کا کوچ
آپ صرف اپنے آپ کو دھکیل کر اتنا آگے جا سکتے ہیں۔ اس لیے اعلیٰ کارکردگی والے کوچ کا ہونا ضروری ہے۔

میں اسے اس طرح بتاتا ہوں: صحت ایک انجن کی طرح ہے اور کاروبار ایک کار کی طرح ہے۔ آپ کو اپنی کار کی کارکردگی کو برقرار رکھنے کے لیے مناسب ایندھن، اپنے ٹائروں میں ہوا کی صحیح مقدار اور تیل کی تبدیلیوں کی ضرورت ہے۔ ان چیزوں کے بغیر، آپ جدوجہد کریں گے اور آخر کار جل جائیں گے۔

اپنی صحت کے لیے جوابدہی اختیار کرنا اور اپنی فٹنس کی سطح کو بڑھانا کاروباری کامیابی کے لیے کلیدی اجزاء ہیں۔ ایک اعلیٰ کارکردگی کا کوچ آپ کی صحت سے نمٹنے میں مدد کرے گا تاکہ آپ اعلیٰ سطح پر کارکردگی کا مظاہرہ کر سکیں۔ وہ سمجھتے ہیں کہ آپ کو نہ صرف جم میں بلکہ اپنی زندگی کے تمام شعبوں میں پیدا کرنے کی ضرورت ہے۔

پیش کردہ خدمات کی بنیاد پر قیمت مختلف ہوتی ہے، لیکن ایک چیز یقینی ہے: ایک اعلیٰ کارکردگی کا کوچ ہر ایک پیسہ کے قابل ہو گا کیونکہ آپ زیادہ پیداواری شخص بنیں گے اور ایک بہتر زندگی گزاریں گے۔
4. ایک غیر کاروباری دوست
زیادہ تر کاروباری افراد نے اپنے کاروبار اس لیے بنائے کیونکہ وہ اس کے بارے میں پرجوش ہیں اور جو کچھ وہ کرتے ہیں اسے پسند کرتے ہیں۔ کام کے ساتھ استعمال کرنا آسان ہے کیونکہ کرنے کے لئے ہمیشہ کچھ اور ہوتا ہے۔ کاروبار کے مالک ہونے پر، کمپنی کو آگے بڑھانے کی طاقت عام طور پر آپ کے کندھوں پر آتی ہے۔ تاہم، 24/7 ہلچل آپ کی صحت اور تندرستی کو شدید نقصان پہنچا سکتی ہے۔

کام سے باہر ایسے دوستوں کا ہونا ضروری ہے جو آپ کی ہلچل کی حمایت کرتے ہیں، لیکن بات چیت کے لیے کسی پرانے دوست کو کال کرنا یا ان کے ساتھ باہر جانا بھی اچھا ہے۔ یہ غیر کام کے تعلقات کاروباری افراد کے لیے اہم ہیں۔

کسی دوست کے ساتھ وقت گزارنے اور کسی مشغلے یا سرگرمی سے لطف اندوز ہونے کے لیے کام سے وقت نکالنا بہت ضروری ہے۔ یہ شاید میرے لیے مشکل ترین چیزوں میں سے ایک ہے کیونکہ مجھے کام کرنا پسند ہے۔
تاہم، ایک بہترین چیز جو مجھے ملی وہ یہ ہے کہ اپنے کاروباری ذہن کو بند کر کے اور اپنے “آرٹس مائنڈ” یا یہاں تک کہ اپنے “پارٹی مائنڈ” کو آن کر کے۔ اپنے کاروبار سے جگہ لینے سے مجھے ایک واضح سر اور نئے خیالات کے ساتھ واپس آنے کی اجازت ملتی ہے۔

روٹین میں پھسلنا اور بھول جانا آسان ہے کہ کام سے زیادہ زندگی میں بہت کچھ ہے۔ لہذا اپنے کاروبار سے باہر ایسے دوستوں کو تلاش کریں جو آپ کو ایک قدم پیچھے ہٹنے، آرام کرنے اور اپنے آپ سے لطف اندوز ہونے دیں۔

5. ایک روحانی مشیر
فوج میں خدمات انجام دینے کے دوران، میں نے ابتدائی طور پر سیکھا کہ زیادہ تر لوگ کسی چیز پر یقین رکھتے ہیں۔ خدا پر یقین کرنے کے لیے آپ کو ایک اعلیٰ روحانی شخص ہونا ضروری نہیں ہے، لیکن ہم میں سے اکثر لوگ ایک اعلیٰ طاقت پر یقین رکھتے ہیں۔

کاروبار کے اصولوں کے بارے میں پڑھتے ہوئے، میں نے ایک مضمون پر ٹھوکر کھائی جس میں “روحانی مشیر” پر بحث کی گئی تھی۔ یہ وہ لوگ ہیں جو نہ صرف روحانی ہیں بلکہ اپنے ہنر میں بھی علم رکھتے ہیں۔ وہ لائف کوچ یا سرپرست ہو سکتے ہیں جو آپ کو آپ کے کاروباری منصوبوں پر رہنمائی دینے میں مدد کر سکتے ہیں۔

ہر ایک کا اعتقاد کا نظام مختلف ہوتا ہے، اس لیے ضروری ہے کہ کسی ایسے شخص کو تلاش کیا جائے جو آپ کے ماننے پر یقین رکھتا ہو۔ جب آپ کو روحانی مشورے کی ضرورت ہو، تو آپ اپنے پادری، ربی یا دیگر مذہبی رہنماؤں کے پاس جا سکتے ہیں۔ اسی نشانی سے، جب کاروباری مشورے کی ضرورت ہو، تو آپ کو اپنے روحانی مشیر کو تلاش کرنے کے قابل بھی ہونا چاہیے تاکہ آپ اس طریقے سے آگے بڑھ سکیں جو آپ کی اقدار کے مطابق ہو۔

مثال کے طور پر، کچھ لوگوں کو کامیابی حاصل کرنے میں مشکل وقت ہوتا ہے کیونکہ ان کا عقیدہ نظام انہیں خود کو تباہ کرنے کا سبب بنتا ہے۔ ان عقائد میں ایسے خیالات شامل ہوں گے جیسے: “میں کافی اچھا نہیں ہوں،” یا “میں یہ نہیں کر سکتا۔” یہی وجہ ہے کہ ایسے روحانی مشیروں کا ہونا ضروری ہے جو نہ صرف کاروبار میں علم رکھتے ہوں بلکہ روحانی طور پر بھی علم رکھتے ہوں۔
یہ لوگ آپ کے خیالات کو تبدیل کرنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں تاکہ آپ اس حقیقت کو ظاہر کر سکیں جو آپ اپنے لیے چاہتے ہیں۔

متعلقہ؛ اگر آپ نے بزنس کوچ کی خدمات حاصل نہیں کی ہیں، تو آپ اپنے آپ کو روک رہے ہیں۔

6. ایک کوچ
سچ تو یہ ہے کہ جس قسم کے کوچ کی آپ کو ضرورت ہے اس کا انحصار اس موسم پر ہوگا جس میں آپ اپنے کاروبار میں ہیں۔

اگر آپ اپنے کاروبار کے ابتدائی مراحل میں ہیں، تو آپ کو کاروباری حکمت عملی کے کوچ کی ضرورت ہے۔ اگر آپ تھوڑا سا آگے ہیں تو، آپ مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے کوچ کی تلاش کر سکتے ہیں۔ اگر آپ واقعی اسے بڑا مار رہے ہیں، مبارک ہو! آپ کو شاید مالیاتی حکمت عملی کے کوچ کی ضرورت ہے۔

اس بات کو یقینی بنانے کی کلید کہ آپ کا کاروبار آنے والے سالوں تک کامیاب رہے، ایک اچھا مالیاتی منصوبہ ترتیب دینا ہے۔ جیسا کہ آپ کا کاروبار زیادہ پیچیدہ ہوتا جاتا ہے، آپ جو فیصلے کرتے ہیں ان کے لیے ٹھوس آئیڈیاز اور حکمت عملیوں کی پشت پناہی کی ضرورت ہوتی ہے جو اس بات کو یقینی بنانے میں مدد کریں گی کہ آپ کا کاروبار طویل سفر کے ذریعے کامیابی کے ساتھ بناتا ہے۔

یقینا، یہ صرف کسی نہ کسی قسم کے زمرے ہیں۔ اگر آپ پہلے اور دو مرحلے کے درمیان کہیں ہیں، تو آپ کو ہر چیز کی تھوڑی سی ضرورت ہو سکتی ہے۔ یا آپ کو شروع سے شروع کرنے کے بجائے صرف اس کو بہتر کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے جو آپ کے پاس پہلے سے موجود ہے۔
خاصیت کے بہت سے دوسرے شعبے بھی ہیں ایک کوچ آپ کی مدد کرسکتا ہے بشمول نیٹ ورکنگ، اپنے ملازمین کے ساتھ صحت مند تعلقات استوار کرنا اور تنوع اور شمولیت۔

ایک کاروباری شخص کے طور پر، آپ کو اپنے کاروبار میں کمزور مقامات کی نشاندہی کرنے اور ایک کوچ تلاش کرنے کی ضرورت ہے جو آپ کو اس مصیبت پر قابو پانے میں مدد دے سکے۔ اس کے بعد، اپنے کاروبار کے اندر ترقی کو فروغ دینے کے لیے، اس بات کا جائزہ لینا یقینی بنائیں کہ آپ کا کاروبار اس وقت کہاں کھڑا ہے اس کے لیے کس قسم کے کوچ کی ضرورت ہے اور ان کے ساتھ طویل مدتی تعلقات استوار کرنے پر توجہ دیں۔

7. PR کوچ
اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کا پروڈکٹ یا سروس کتنی اچھی ہے، آپ کو میڈیا کو نوٹس لینے کی ضرورت ہے۔ کسی ایسے شخص کا ہونا جو پریس کوریج حاصل کرنے میں اچھا ہے آپ کو زیادہ سے زیادہ پرستار جیتتا ہے، جو بدلے میں پیسے کے برابر ہوتا ہے۔ PR ماہرین آپ کا نام وہاں سے باہر رکھنے میں مدد کرتے ہیں تاکہ جب لوگ آپ کی پیشکش کی تلاش میں ہوں، تو وہ فوراً آپ کے بارے میں سوچیں گے۔

چھوٹے کاروباروں کے لیے بڑے حریفوں کے ساتھ مقابلہ کرنا مشکل ہو سکتا ہے جب پریس میں ان کے نام آنے کی بات آتی ہے، لیکن تھوڑی آسانی اور تخلیقی صلاحیت کے ساتھ یہ کیا جا سکتا ہے۔ PR اپنا نام ظاہر کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہو سکتا ہے، لیکن اس کے لیے محتاط منصوبہ بندی اور کافی محنت کی ضرورت ہوتی ہے — یہی وجہ ہے کہ ایک PR کوچ کی خدمات حاصل کرنا جو اپنے علم کو آپ کے ساتھ بانٹ سکے ناقابل یقین حد تک مددگار ہے۔
8. تنوع اور شمولیت کوچ
متنوع پس منظر سے تعلق رکھنے والے ملازمین کام کی جگہ پر نئے نقطہ نظر کی دولت لاتے ہیں، جو جدت کو بڑھانے میں مدد کر سکتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ تمام صنعتوں سے زیادہ سے زیادہ کاروبار تنوع اور شمولیت کے منتظمین یا کوچز کی خدمات حاصل کر رہے ہیں۔

تنوع اور شمولیت کا کوچ وہ شخص ہوتا ہے جس کا کام کسی فرد یا تنظیم کو تنوع اور شمولیت سے متعلق معاملات پر مشورہ دینا ہوتا ہے۔ وہ یا تو ایک بیرونی وسیلہ ہو سکتا ہے جو انتظامی ٹیم کے ساتھ مل کر کام کرے گا تاکہ جامع طریقوں اور طریقہ کار کو تیار کرنے میں مدد ملے، یا کمپنی کے اندر اندرونی وسائل۔ مؤخر الذکر زیادہ عام ہے کیونکہ اس کا مطلب ہے کہ سینئر مینیجرز کے پاس کوئی ایسا شخص ہوگا جس سے وہ اپنی D&I پالیسیوں کو بہتر سے بہتر بنانے کے بارے میں مشورہ کے لیے رجوع کر سکتے ہیں۔

ایک D&I کوچ کا کردار ناقابل یقین حد تک متنوع اور پیچیدہ ہوتا ہے، کیونکہ اس کے لیے نہ صرف قانون سازی، بلکہ سماجی مسائل کی بھی مکمل سمجھ کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس سے ایک فرد کے لیے تمام ممکنہ حالات سے نمٹنے کے لیے ضروری مہارت اور علم حاصل کرنا بہت مشکل ہو جاتا ہے۔

D&I کوچ کی خدمات حاصل کرتے وقت، مختلف پس منظر کے لوگوں کے ساتھ کام کرنے کے ان کے تجربے پر غور کریں اور یہ کہ وہ اپنے موجودہ کردار میں اس تجربے کو کس طرح استعمال کر سکتے ہیں۔ کوچ کو کاروبار کو تنوع اور شمولیت کے بارے میں بھی سکھانے کے قابل ہونا چاہئے۔

جب کاروباری افراد ایک بہترین D&I کوچ کی خدمات حاصل کرنے کا انتظام کرتے ہیں، تو یہ بہترین نتائج کا باعث بن سکتا ہے۔ کاروبار کو نہ صرف کسی ایسے شخص سے فائدہ ہوگا جو ان کی ضروریات کو سمجھتا ہو بلکہ یہ باصلاحیت لوگوں کی تعداد میں اضافہ کرنے اور اسے برقرار رکھنے کے ساتھ ساتھ برانڈ کے تاثر کو بڑھانے کے قابل بھی ہوگا۔

ایک کاروباری شخص کو ایک اندرونی ٹیم بنانے کی ضرورت ہے کیونکہ یہ طویل مدتی جیتنے کے مقابلے میں ہمیشہ دوبارہ تعمیر کے موڈ میں رہنے کے درمیان فرق پیدا کرے گا۔ اس وقت سے، اپنے کاروبار میں دوبارہ کبھی تنہا نہ ہوں۔

https://www.entrepreneur.com/article/395034

Related Articles

Stay Connected

2,000FansLike
2,000FollowersFollow
2,000SubscribersSubscribe
گوشۂ خاصspot_img

Latest Articles