13 C
Lahore
Friday, February 23, 2024

Book Store

Bollywood Cancer|کینسر کا شکار ہونے والے بالی وڈ اداکار

زندگی سے بڑی مشہور شخصیات کے بارے میں مکمل طور پر انسان کے طور پر سوچنا مشکل ہے، لیکن وہ وہی پریشانیوں کا شکار ہیں جو ہم میں سے باقی ہیں … بعض اوقات یہ دماغی صحت کے مسائل سے جنگ ہوتی ہے، دوسری بار یہ ایک بیماری ہوتی ہے جو جسم کو دوچار کرتی ہے۔ یہاں کچھ ستاروں پر ایک نظر ہے جنہوں نے کینسر کے ساتھ اپنی جدوجہد کو دنیا کے ساتھ شیئر کیا۔

تیلگو اداکارہ ہمسا نندنی نے حال ہی میں اپنے گریڈ III کے ناگوار کارسنوما (چھاتی کا کینسر) کا انکشاف کیا۔ وہ اکیلی نہیں ہیں – عالمی ادارہ صحت کا کہنا ہے کہ 2020 میں تقریباً 2.3 ملین خواتین میں اس قسم کے کینسر کی تشخیص ہوئی تھی۔ 34 سالہ، جو فلموں اتھرینتیکی دھریڈی اور ’سوگڈے چننی نیانا‘ کے لیے مشہور ہیں، نے پیر کو اپنی لڑائی کا انکشاف کیا، جو چار ماہ قبل اس کی چھاتی میں ایک چھوٹی سی گانٹھ کی دریافت کے بعد شروع ہوئی تھی۔

جب اداکار لائم لائٹ سے وقفہ لیتے ہیں، تو بہت سے لوگ اس پر کوئی توجہ نہیں رکھتے، لیکن سونالی بیندرے کے مداح اس وقت حیران رہ گئے جب انہوں نے انکشاف کیا کہ ان کا ٹائم آؤٹ ہائی گریڈ کینسر کی وجہ سے ہوا ہے۔ جب اس نے اپنی تشخیص کے بارے میں بات کی، تو اس نے اسے سچ اور حقیقی رکھا، علاج کی وجہ سے – اپنی گنجے پن کی تصویر شیئر کرنے تک۔

ہدایتکار طاہرہ کشیپ، جنہوں نے ’آرٹیکل 15‘ اسٹار ایوشمان کھرانہ سے شادی کی ہے، جب اس کی تشخیص ہوئی تو وہ بے چین نہیں تھیں۔ اس نے دنیا کو متاثر کرنے کے لیے اسے دستاویز کرنے کا فیصلہ کیا۔

ایک اور معروف فلم ساز انوراگ باسو کو ایک بار لیوکیمیا کی تشخیص ہوئی تھی – انہوں نے اس بیماری کو شکست دی اور اکثر اس کے بارے میں بات کی کہ اس نے ان کے فن کو کیسے متاثر کیا۔

اداکارہ منیشا کوئرالہ کو اس وقت کافی دھچکا لگا جب انہیں 2012 میں پتہ چلا کہ انہیں رحم کا کینسر ہے ۔ نیویارک میں ان کی کیموتھراپی کا ایک تکلیف دہ مقابلہ ہوا، اپنی روزمرہ کی جدوجہد کے بارے میں لکھا۔

اصل عجوبہ خاتون لیزا رے سےملیں۔ بے خوف، اس نے نہ صرف اپنے کینسر کی تشخیص پر بات کی بلکہ تصویریں پوسٹ کیں اور اپنی حالت کے بارے میں بھی بیداری پیدا کی۔ لیزا رے پہلی چند مشہور شخصیات میں شامل تھیں جنہوں نے اپنے کینسر کی تشخیص پر کھل کر بات کی۔ اس وقت کی زیادہ تر مشہور شخصیات کے برعکس، لیزا اپنی بیماری کے بارے میں کافی آواز اٹھاتی تھیں اور کینسر سے اپنی جنگ کے بارے میں بات کرتی تھیں۔

‘لائف اِن اے… میٹرو اسٹار نفیسہ علی نے لیوکوڈرما کے ساتھ اپنی جاری جدوجہد کے بارے میں کھل کر بتایا ہے، جلد کی خرابی کی ایک قسم جس میں رنگین دھبے ہوتے ہیں، جو ممکنہ طور پر اپنے میڈیا انٹرویوز اور سوشل میڈیا کے ذریعے وسیع پیمانے پر کیموتھراپی کے بعد کا اثر ہو سکتا ہے۔ . اداکارہ ان چند مشہور شخصیات میں سے ایک ہیں جنہوں نے مثبت رویہ برقرار رکھتے ہوئے کینسر سے لڑا۔ تجربہ کار اداکار سوشل میڈیا پر متحرک رہیں، اپنے پیروکاروں کو ان کی صحت یابی کے بارے میں تازہ ترین رکھیں۔ یہاں تک کہ اس نے اپنے کیموتھراپی کے علاج میں سے ایک کے دوران مسکراتے ہوئے اپنی تصویر بھی شیئر کی۔

ایک انسٹاگرام پوسٹ میں، ہریتک روشن نے انکشاف کیا کہ ان کے والد راکیش روشن کو گلے کے کینسر کی تشخیص ہوئی ہے۔ اداکار نے پوسٹ میں روشن کی کینسر کی تشخیص کے بارے میں بات کی۔ روشن کو ابتدائی مرحلے میں گلے کے اسکواومس سیل کینسر کی تشخیص ہوئی تھی، ۔

https://gulfnews.com/entertainment/bollywood/indian-celebrities-bollywood-stars-share-their-battles-with-cancer-1.1640097262263?slide=1

Related Articles

Stay Connected

2,000FansLike
2,000FollowersFollow
2,000SubscribersSubscribe
گوشۂ خاصspot_img

Latest Articles

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Ads Blocker Detected!!!

We have detected that you are using extensions to block ads. Please support us by disabling these ads blocker.

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock